onsdag 28 mars 2007

rökfritt?

Det finns dagar då man inte riktigt vet hur man mår eller om man är glad eller inte... man vet inte rikigt vad man vill göra eller vad man ska göra. Jag har många saker jag borde gör men "kommer inte riktigt till skott" som man säger. vet inte om det beror på att man är lat eller någonting... men jag vet inte rikigt vilken ände jag ska börja.. virrigt! ;-P


Jag är glad för Min darios skull han har fått jobb... börjar imorgon och har ända fram till september. Härligt för han... då har både jag och dario sommaren fixad :-P


Är så stolt över min dario han kan komma hur långt han vill bara han kämpar. han ska ju sluta röka nu... borde också göra det.. men jag måste nog börja tappa ner sen och sen sluta.. svårt att sluta tvärt! Morgonciggen till kaffet är värst tror jag... Men så tänker man på alla negativa saker som det tar på ekonomin, hälsan, man stinker, håret, huden osv. det som jag känner att jag ska bli lärare och som lärare ser det inte bra ut om man röker. speciellt om man ska jobba med yngre barn... vet själv när man var liten och någon var rökare.. man tyckte inte lika mycket om den personen.. den stank ju...
Måste sluta... men som sagt man måste vilja sluta med och vara beslutsam... vem ska stå ut med mig när jag abstinens och börjar klättra på vägarna? det får bli DARIO!!! hehehehehe...
Dario svara som Mark Levengood " det finns andra pinnar att suga på" = tolkas på valfritt sätt!


kram moni

2 kommentarer:

Fanny sa...

klart du klarar att sluta röka. Allt går om man bara bara vill. Glöm inte det :) Valle hälsar. Puss och Kram

Mia sa...

sluta röka bör man annars dör man...