onsdag 21 mars 2007

Klarade inte tentan... men glad ändå!

Gjorde tentan idag... nästan helt säker på att jag inte klarade den.... deppigheten började komma. skulle på en anställningsintervju idag på ett jobb som skulle vara sista utvägen om jag inte hade fått den andra jobbet jag ville ha. Det jobbet som jag skulle på anställningsintervju ligger i Nybro... storprocess bara att komma till jobbet på morgonen och sen hem. Men jag ansåg bättre än inget. Men så ringde jag det jobbet jag ville ha och då sa hon att ja då du har jobb från midsommar till v.33. SÅ HIMLA GLAD!!!!

kvittar om jag inte klarade tentan.. det går göra om... jag gjorde mitt bästa efter dem förutsättningarna jag hade så... Men jag har fått sommarjobb! Jag och fanny blir arbetskollegor i sommar! Inte på samma avdeling men iallafall!!!!! Afterwork blir det! Monica är Glad!

Ska fixa en tvätttid nu för idag...
KRAM

Inga kommentarer: