torsdag 8 mars 2007

slaffa på soffen!

I Natt hade jag nog en hemsk madröm. Jag kom rätt sent i säng efter har suttit med en skoluppgift och sen snackat med dario långt in på natten. Vi diskuterade allt möjligt och sen märket man att klockan närmade sig två. Försöker somna helt omöjligt, vet inte riktigt när jag somnade, låg och vred på mig ett bra tag. kände mig orolig för något. Kvart i sex vaknade jag med ett ryck, klarvaken och känner mig helt uppjaggad. Kan inte sova,bara stirra rakt fram. Lagom till klockan börjar ringa kvart i sju har jag hunnit bli sömnig, men känner fortfarande denna skrämande känsla. Häller i sig kaffe och tar en cigg, men bara stirrar rakt fram.
Kommer till skolan och jah försöker tränga bort denna känsla. Vet inte vad jag drömde i natt, minns ingenting men den känslan hänger med mig hela dagen. Otäckt!Kände mig trött samtidigt skrämd på någotvis. När jag kommer hem efter jag hade ätit somnade jag på soffen utan problem.
Konstigt, vad en dröm kan påverka en.....
slaffa slaffa... moni

Inga kommentarer: