tisdag 6 mars 2007

Sommarjobbskris!

Ahhh... sommarjobbskris idag! Jag börjar bli orolig för att jag ska stå utan sommarjobb i sommar med. vad gör jag då? har hyra och räkningar i sommar med ju. Förra sommaren hade jag lite jobb som personlig assistent dock vääldigt lite och sedan var jag anmäld till en sommarkurs så jag fick in pengar från csn fast jag inte gick på lektionerna. Det gick precis runt.... vill inte ha sådär i år igen!

Men det är rätt fattigt med sommarjobb för lilla mig! Oftast kräver dem servicevana, utbildning eller någon erfarenhet som jag saknar. Har bara erfarnehet inom renhållning, sorteringsanläggning i from av kretsloppsarbetare som det så vackert heter! Ja det var ju sen det där med Körkortet, som jag inte än har tagit! det kräver många jobb!

Har sökt en del så man får se hur det går! hopp eller hopp nu är det sommarjobb akut!

Magen kurrar och nu måste jag plugga!

mvh moni

Inga kommentarer: