söndag 4 mars 2007

Snorunge!

Idag känner jag mig bara för sliten.. tänkte att under denna helg ska lilla moni göra sånt som inte annars hinner med och vara duktig och göra massa skolgrejer. nejdå.. man åker på en dunder förkylning vilket gör att enda man kan göra är att proppa i sig alvedon och kurera sig.


Sitter just nu och försöker vara faktiskt duktig sådär halv sju på söndag kväll. Skriver på en skoluppgift som måste vara färdig till tisdag. Det går ju jätte bra, med tanke på att jag skriver på annat nu.


I dag var det sol för en gångs skull, gick faktiskt en promenad med min sambo och njöt av det vackra vädret. Låtsades som solen värmde något. Hippi! våren är på gång ! (kanske) Snart kan man lägga in vinterjackan, mössan och vantarna längst in i garderoben och ta fram vårkläderna. Lagom till man gör det börjar det väl snöa.


Ska inte vara så negativ, men man blir det lätt när man är förkyld och tusen (känns som tusen) saker hackar en i hälarna. En postiv sak är att nästa helg kommer min storasyster och hennes hund Majo från Gnosjö på besök. Ska festa och busa hela helgen. Rotade igenom datorn och då hittade jag massa roliga gamla kort. Ett på jag och min syster förlänge sedan. Tror det är uppe i falun när vi var på deras studentkår. Det var när jag var brunett för första gången. Funderar ibland att bli brunett igen... men då kommer jag väl ångra mig som vanligt! Saknar min Mia!!!
Nä.. om jag skulle fortsätta vara duktig!!! eller sims 2?
puss och knuff!

Inga kommentarer: