måndag 12 mars 2007

Våren är kommen!

YES!! våren är troligtvis här för att stanna. Hoppas jag... skulle bli jätte ledsen om snön kom igen! Men jag njuter för fullo av solen och fågelkvittret!

Letat sommarjobb idag igen.. går inte alls bra. Ringde kalmars sorteringsanläggning, snackade med en sur gubbe. Fick redan på att det är ingen mening att söka om man inte har C-körkort... hur många ungdommar har C-körkort? jag har visserligen inte ens B-körkort, men C? Det kvittade om jag hade erfarenhet av kretsloppsarbete eller någonting... Han var bara sur och ville inte lyssna eller något... jaha..

Men tack vare att det är så fint väder gräver jag mig inte ner bara för att jag har snackat med en surgubbe...

Typiskt att man har massa skolarbete att göra som krävs att man sitter inne vid datorn ;-( Kan inte direkt ta ut min dataklump och sitta på gräset och skriva. men jag ska se till att jag hinner vara lite i solen i allafall.:-P

Vårliga hälsningar från mig!

Inga kommentarer: