måndag 19 mars 2007

Tenta ångest!


AHHHH!!!

Den här veckan innerhåller magont, stress och ångest! Imorgon Klockan tio anställingsintervju för lilla mig. Jag vill verkligen ha detta jobb då det ligger bara 500 m ifrån mig och min kära lilla Fay kommer jobba där i sommar och då bli vi ju jobbarpolare ;-P gå på afterwork tillsammans blir det då...hhehehe... Sen Torsdag kommer "the big day with filled with anguish and strain". TENTA!!!! som monica så duktigt har knappt hunnit plugga till. Massa j-vla teorier och viktiga gubbar som tycker så himla mycket. Begrepp som anses viktiga.. precis som man skulle säga till barnen - nu barn, nu ska vi köra lite Peer collaboration och sen cooperative learning. VA?

Inte nog med detta en till anställingsintervju direkt efter tentan i nybro. Åka tåggggggggg.... tufftuff..

Nä... ska återgå till mitt pluggande!

plugg, plugg.... pugg.. bugg...

1 kommentar:

Fanny sa...

du är utmanad. läs min blogg