måndag 19 mars 2007

hänger allt på min personlighet?

Varit på anställningsintervju nu. Kändes faktiskt bra. Hon jag pratade med var postiv till mig och ställde frågor och visade mig runt. Hoppas att jag får det.. det verkade så trevligt där. Men hon skulle höra av sig. Hon sa att hon måste tänka lite för att jag hade lite för lite erfarenhet inom området, men hon tyckte min personlighet verkade bra och att det verkade som att jag skulle klara av det i allafall, att jag inte verkade rädd för att ta i eller för något nytt. Jag skulle nog passa för jobbet ändå trots jag inte hade jobbat med detta innan. Så allt hänger på min personlighet just nu... Hoppas, hoppas hon tycker att jag ska jobba där.. vill inte ha en sommar utan sommarjobb och utan pengar.
Ska plugga inför tentan! håll tummarna för mig!

2 kommentarer:

Fanny sa...

GRATTIS GRATTIS till jobbet. DÅ blir vi två i Kalmar i sommar iaf. :)

Mia sa...

personlighet? Men lilla gumman du är blond.....du behöver inte tänka på sådant....du är liksom blond...=)